Més d’una trentena de joves entre militants i joves de Compromís participaran al congrés per tal d’analitzar el moviment juvenil de la comarca i poder abastir a la mateixa de les eines suficients per a fer que el projecte Compromís aplegue a tot el jovent de l’Horta Sud.

El renaixement de col•lectius com el de Silla o la creació d’alguns de nous com el cas d’Alaquàs fa pensar que el projecte unitari de la coalició en matèria de joventut a la comarca eixirà endavant i amb molt bons resultats. L’Horta Sud compta amb 19 regidors/es pertanyents a Coalició Compromís i col•lectius a la majoria de les localitats. Un dels objectius dels joves de la comarca es reafirmar les relacions entre els joves del BLOC i els d’INICIATIVA, i sumar a aquells joves independents que volen participar a Compromís per portar endavant el canvi que ens cal.

Maria Muñoz és l’actual representant del BLOC JOVE a l’Executiva Comarcal del BLOC, “esperem que aquest congrés done pas a una estructura juvenil sòlida a la comarca, portarem la veu dels joves a tots els ajuntaments on tenim representació i farem el possible per consolidar els projectes del BLOC JOVE on ja existeixen col•lectius, a més d’incentivar la formació de nous grups a les localitats on hi ha joves amb ganes de canviar la societat en la que viuen i ser partíceps de la història”.