Vicent Forment: “Qui dirigeix la política municipal de recollida de residus, l’ajuntament o una empresa?”

El Regidor del Bloc-Els Verds d’Alaquàs, Vicent Forment, ha criticat que la prova pilot que l’ajuntament està realitzant de suprimir la recollida de brossa els dissabtes a l’agost s’iniciara sense avisar als veïns, la qual cosa va generar borses acumulades en alguns punts i pudor.

Per a Forment, l’argument que era necessari efectuar la prova sense avisar per a analitzar les repercussions, “és una excusa i no té sentit” ja que “la brossa que no es trau el dissabte, s’arreplega el diumenge igual i no haguera estat en el carrer” “Podem compartir la mesura però les formes no són correctes” insisteix.

L’edil critica que en diverses comissions s’han abordat possibles mesures per a retallar esta despesa i “no s’ha informat d’aquesta prova”. Forment mostra la seua preocupació per que la mesura l’haja proposat l’empresa, com va revelar el PSOE ahir, igual que la de renunciar a soterrar contenidors. “Qui dirigeix la política municipal de recollida de residus, l’ajuntament o una empresa?” reflexiona.

 

El Bloc-Els Verds ve absurdo recortar la recogida de basura sin avisar en Alaquàs.

Vicent Forment: “¿Quién dirige la política municipal de recogida de residuos, el ayuntamiento o una empresa?”

El Concejal del Bloc-Els Verds de Alaquàs, Vicent Forment, ha criticado que la prueba piloto que el ayuntamiento está realizando de suprimir la recogida de basura los sábados en agosto se pusiera en marcha sin avisar a los vecinos, lo que generó bolsas acumuladas en algunos puntos y hedor.

Para Forment, el argumento de que era necesario efectuar la prueba sin avisar para analizar las repercusiones, “es una excusa y no tiene sentido” ya que “la basura que no se saca el sábado, se recoge el domingo igual y no hubiera estado en la calle” “Podemos compartir la medida pero las formas no son correctas” insiste.

El edil critica que en diversas comisiones se han abordado posibles medidas para recortar ese gasto y “no se ha informado de esta prueba”. Forment muestra su preocupación por que la medida la haya propuesto la empresa, como reveló el PSOE ayer, al igual que la de renunciar a soterrar contenedores. “¿Quién dirige la política municipal de recogida de residuos, el ayuntamiento o una empresa?” reflexiona.