En les esmenes als pressupostos de la Generalitat que hem presentat a les Corts Valencianes s’hi inclouen tres que hem fet arribar el  Col·lectiu del Bloc-Compromís per Alaquàs, una reclamant la construcció del CEIP Ciutat de Cremona, una reclamant la Construcció del Centre Auxiliar de Salut i un altra  demanant la posada en marxa del Museu Castell d’Alaquàs.

El grup parlamentari Compromís ha presentat un total de 1058 esmenes parcials al projecte de Llei de Pressupostos de la Generalitat per al 2012. La diputada de Compromís Mireia Mollà ha assenyalat que “les esmenes presentades pel nostre grup recullen les reivindicacions en matèria pressupostària més bàsiques que es reclamen des de totes les comarques del País Valencià.

Segons ha explicat Vicent Forment, “les nostres esmenes tracten de potenciar fonamentalment les inversions en servicis bàsics, recollint les necessitats d’un nou centre educatiu i centre de salut que cal en el nostre poble.

Per tal de tirar endavant aquestes esmenes, Compromís proposa eliminar partides corresponents a grans esdeveniments, “perquè entenem que eixe model no porta enlloc, menys encara en un moment de crisi com l’actual”. Aquestes esmenes que afecten a Alaquàs formen part de les 1.058 esmenes que ha presentat Compromís al pressupost.

Les nostres esmenes parcials marquen línies d’inversió reclamades des de fa temps per pobles i ciutats del nostre territori i intenten pal•liar grans carències en matèria d’inversió”. “La nefasta situació financera en què ha situat el govern del PP els comptes de la Generalitat han marcat uns pressupostos que considerem irreals i inservibles. És lamentable que en estos pressupostos es seguisca perseverant en destinar recursos públics a fastos innecessaris que només beneficien uns pocs”.

Publicacions digitals: NOU HORTA OESTHORTA NOTICIASEL PERIÓDICO DE AQUÍ,