Artur Hernàndez ha estat elegit nou portaveu comarcal de la coalició

La Coalició Compromís va celebrar ahir la seua Assemblea Constitutiva a la comarca de l’Horta Sud. L’Assemblea Constituent de la formació a la comarca que es va celebrar a Paiporta va elegir per unanimitat a la Comissió Executiva Comarcal encapçalada per Artur Hernàndez, Portaveu Comarcal de Compromís a l’Horta Sud.

La primera Assemblea comarcal de Compromís va estar un èxit d’assistència. Tota la militància de BLOC, Iniciativa, els Verds, i les persones adherides al moviment de la comarca es van mobilitzar per recolzar el projecte de Compromís a l’Horta Sud.

A l’acte van assistir el diputat a les Corts valencianes, Fran Ferri, i els responsables nacinoals d’Organització de Compromís, Agueda Micó i Xavi Rius. L’arrelament de Compromís a la nostra comarca, tercera força política en vots i nombre de regidors a les darreres eleccions municipals, suposa l’arrelament d’un projecte que situa a les persones de l’Horta Sud en el centre del debat polític.

Compromís és una cooperativa política i social que està innovant la manera de fer política. Un forma basada en els valors propis del nostre poble: el caràcter emprenedor, el treball, l’alegria, la seriositat.

El moviment de Compromís a l’Horta Sud, suposa una gran coalició de persones basada en la generositat, la il·lusió i l’esperança, que té com a objectiu donar un horitzó de vida digne per al nostre país, la nostra comarca i els nostres pobles. Compromís és el triomf de la diversitat, de la tolerància, de les ganes de treballar conjuntament pel benestar i la felicitat de les persones.

Membres de la Comissió Executiva

Els membres de la primera Comissió Executiva comarcal -encapçalats pel portaveu, Artur Hernàndez- van destacar la importància de la Coalició Compromís per a aconseguir un canvi real de polítiques socials i per a les persones a 2015 a tots els pobles de la comarca.

“Cal apostar per les polítiques reals, aquelles que ajuden a millorar la vida de la gent. Els nostres regidors i regidores simbolitzen la dignitat de la política. A tots els municipis de l’Horta Sud, estem realitzant propostes per millorar la vida de la gent. Els Ajuntaments de l’Horta Sud deuen tindre clar que la lluita contra la crisi es vertebra mitjançant l’aposta per les polítiques socials i de foment de treball”, va manifestar el portaveu comarcal, Artur Hernàndez.

La nova executiva està composta per membres de diferents col·lectiu locals i de les diferents sensibilitats de Compromís. Al portaveu comarcal, Artur Hernàndez, l’acompanyen Carles Conejos (Organització), Anna Perpinyà (Formació), Xavier Bellot (Institucional), Consol Barberà (Polítiques Sectorials), Isabel Martín (Política Municipal), Natxo Serra (Sostenibilitat), Jovita Pérez (Igualtat i Benestar), Carles Pineda (Ocupació), Ricard Chulià (Comunicació), Juli Cànoves (Finances), Xavier Martí (Econòmiques), i Víctor González com a representant dels Joves de Compromís i Joan Sorribes com a representant d’Estat Valencià, partit adherit a la coalició.