Ahir dia 28 Compromís per Alaquàs va celebrar una reunió de treball amb el senador Jordi Navarrete. Al llarg de la reunió es tractaren temes locals i les possibles sinèrgies que es poden generar entre el grup municipal i el grup al Senat. A més a més, el senador es va interessar per la situació municipal i per conèixer img-20161129-wa0006el nostre municipi millor, centrant la seua atenció en la situació sociopolítica, transport públic i relacions amb els pobles veïns i problemàtiques del poble.

Per altra banda, va explicar el funcionament del Senat i les competències del mateix així com les propostes per millorar el Senat de Compromís.

El col·lectiu local ens centrarem en conèixer de primera mà quines són les accions del grup de Compromís al Senat i cóm aquestes accions repercuteixen al nostre poble. Parlarem des de les propostes als pressuposts generals de l’Estat, fins a lleis estats que ens afecten passant per les propostes de treball a nivell supramunicipal.img-20161129-wa0003