Els grups municipals d’Alaquàs ja reben el recull de premsa.

Compromís, des de començament de la legislatura ha reclamat, acompanyat en moltes ocasions per CET i EU, el dret a rebre el recull de premsa que prepara el departament municipal de comunicació.

Per a Compromís es tracta del treball d’una persona que treballa per al Consistori, i per tant, qualsevol grup municipal hauria d’accedir en igualtat de condicions a aquesta informació.

Compromís, CET i EU elevaren una consulta al Consell de Transparència, que després d’analitzar les dades va dictaminar que els grups municipals havien de rebre aquest material.

Aquesta resolució va arribar a l’Ajuntament en març de 2017, i encara no s’havia aplicat. Des de divendres 24 de novembre s’ha començat a enviar als grups municipals el recull de premsa de forma diària. Compromís per Alaquàs ha manifestat la seua satisfacció perquè s’aplique la Resolució del Consell de Transparència encara que siga quasi vuit mesos després.