Consol Barberà encapçalarà la llista de Compromís per a les municipals que se celebraran en maig, segons va decidir per unanimitat l’assemblea de Compromís per Alaquàs. La resta de la llista es triarà aplicant el reglament de primàries de la formació, un procés que culminarà el dia 9 de març i que estarà obert a tota la ciutadania inscrita en el cens.

Barberà es va mostrar il·lusionada amb el repte de tornar a encapçalar la llista de Compromís per Alaquàs i va afirmar que “serà un honor poder representar el meu poble encapçalant una llista amb persones treballadores, valentes i honestes”. Segons va afegir Barberà “Alaquàs ha avançat gràcies al nostre treball a l’Ajuntament i a la forma de plantejar-lo. Tenim moltes idees per fer una Alaquàs millor aportant tot el nostre treball i dedicació”. Consol Barberà va manifestar sentir-se orgullosa de “treballar amb gent que coneix i estima el seu poble” i afirmà estar segura que “el projecte tindrà èxit, perquè moltes persones ho esperen”.