Compromís per Alaquàs vol comunicar que ha estat negociant amb el PSOE d’Alaquàs des del passat 2 de juny. En primer lloc, s’ha treballat per arribar a un acord programàtic que harmonitze els dos programes electorals i s’han redactat 76 propostes. En segon lloc, s’ha dialogat sobre la definició d’àrees de gestió, però, malgrat la bona predisposició per les dues parts, no s’ha arribat, per ara, a cap acord.

La comissió negociadora de Compromís per Alaquàs, arribat aquest punt, ha convocat una assemblea per a informar de l’estat de les reunions a militants i simpatitzants per la seua vocació de transparència i participació. Les persones participants en l’assemblea han pogut donar la seua opinió i debatre a partir de la informació rebuda.

A conseqüència de l’intercanvi d’opinions, s’ha acordat no presentar cap candidatura a l’Alcaldia d’Alaquàs i mantindre la porta oberta per arribar a més acords, sempre amb l’objectiu del servei a la ciutadania.